Vem kan stoppa när jag bara rullar fram

En vanlig måndag på Hogwarts.. fast nu har dom faktiskt bytt ut pappertallrikarna mot hårdkartongstallrikar!!!! woow, det går framåt..

Min tredje skoldator som inte heller den ville stanna kvar i mitt liv precis som den var, är nu genomblåst och ominstallerad  för andra ggn på 3 månader och inte minsta lilla dukument, bild lr låt finns kvar, allt gick förlorat och jag hann inte spara. Underbart. Och snart får jag en ihopsatt lila "skitcykel" som pappa uttryckte det.. det är tydligen vad jag förtjänar, HOH, mitt liv rullar på men sånt... "flyt"


Kommentarer
Postat av: Alma

NAE! Kunde du inte sparat på någon hårddisk? Fifan.

2009-11-09 @ 21:35:22
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0