Datåårjevel

Jag hatar de här jävla fucking skoldatorerna!! Min tredje har nu pajjat för andra gången och jag måste återigen ta mig bort till huset för att få säga lite hej internetomvärlden och planera min lördagskväll som kommer spenderas i min lilla etta tsm med mina klassmysisar. Fick lov att fetsttäda där idag eftersom allt låg i en enda röra på golvet, sen gick jag en ofrivillig promenad hem med dammsugaren till huset, det är nog inte så ofta man ser en sån syn xD. Men nu är jag lite glad igen efter att ha kammat en vän som råkar vara 91a och offarar sig för mej i januari... vad som nu kan tänkas hända då.. ;) nä men det var fint och nu ska jag käka en normal middag med min mor och far och sen taggar jag lördagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0