Städa Städa Stäääda

Efter en trevlig kväll med hela syjuntan så fick jag 10 timmars extremt välbehövd sömn. Det känns som det var väldigt längesen jag sov och det var sköönt, ska göra om det igen ikväll :D :D !!

Idag ska jag städa med två stora S.. alltså StorStäda! Hela min pyttelilla lägenhet ska städas ut genomordentligt, från golv till tak. Ja tak... mamma sa det!  Hittils har jag städat badrummet och resnat avloppet i duschen, shit, jag är som gjort för sånt här! Nu återstår bara resten, taaaaagggga! Nu kommer mamma och ska tvätta fönstren..

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

hihi. tack sötnos!

känns det tråkigt att flytta hem igen?

2009-11-28 @ 14:49:04
URL: http://luna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0