Secret hiding places

Vår första dag på Mimers skola för häxkonster och trolldom är nu utförd och jag säger precis som Frida sa när hon satt ensam och sörjde i trappen, "Jag längtar hem", hem menas då till Draggen där man ser folk exakt hela tiden, där korridorerna är snirkliga och där man slipper äta mat på papperstallrikar med plastbestick och plastmuggar. Det är t.om kallare på Mimer, satt i jacka alla lektioner men frös ändå. INTE OKEJ. Men men, det finns iaf mystiska krymslen, sidotrappor och sten så det räcker.. det kan göra skoldagen lite mer spännande. Nu ska jag vidare ner till stan och moffa kinamat med mina 2 syskon, partyy.


Kommentarer
Postat av: Alma

Finns det mycket sten på mimer?

2009-11-03 @ 21:57:02
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0