Så klär vi oss i svart

Igår hade vi partyparty på Amandas rum och gjorde saker många har gjort förr, fast vi gjorde om det till vårat eget och ja.. partyparty var ordet xD..

Snart bär det av mot kapellet där vi ska ta adjö av farfar för sista gången. Är inte direkt så förberedd men jag var på likvakan och har gråtit mitt, nu äre gamlingarnas tur. Tur iaf att jag har min dejt Nanny + familjen med mig. 

Jag har inga strumpbyxor utan hål i!! Alla halsband sitter som stryphalsband eftersom jag inte använt dom sen jag var liten, örhängena är rätt fula och jag ser jättenyvaken ut! ajja, hoppas ingen bryr sig.. Vi har iaf tur med vädret. Välkommen tillbaka solen!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2009-11-22 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0