pessimistisk optimist

Fuckfuckelifuckfuck... timmarna har gått förlorade på gud vet vad och jag kan fortfrande ingenting. Det lär bli fetfail på provet imorgon. illa. Skillnaden mellan utskott och departement? jag fattar fortfarande inte.. !%¤&#% osv..

För er som undrar så blev det alternativ 4 = Gymmet, Stan, Utv.samtal. Det satt bra, förlorade 200kr men tjänade lite muskler och goda ord från elevhandledaren.. en helt okej combo tkr jag.

Tänk om man tyckte alla skolämnen var asparty... hur kul hade det inte varit att leva då!!? "Nu ska jag gå och pluggga Matte B och jag TAGGAR extremt, älskar att bli utsatt för kluriga tal som tar 10min att räkna.." osv. Det hade vart nåt.. man kanske borde ta efter Frida och sattsa på att bli en Sann Optimist! Man lever ju typ längre då :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0