Oh my Bama

Idag är det prick ett år sedan det sprang omkring en lös mördare runt våra kvarter!!
och
Grattis Jennelie 17år!!! (och mig själv på namnsdagen :O)

Dagen började väldigt ensamt på draggen..sen gick jag vilse på Mimer och råkade komma ner i någon randomkällare, de var lite läskigt! På svenskan blev det upp till bevis på vårt arbete och nej.. ingen fattar vad vi håller på med. skulle kalla det Fail xD.

På engelskan kom vi fram till detta:
Jennie gillar att laga olika sorters pannkakor, hon flyger till månen och är världens bästa kompis.
Marica käkar 3kg choklad och dricker flera liter kaffe varje dag samtidigt som hon är både japan och hindu på samma gång.
Angelica knullar Obama i köket och högst upp i eiffeltornet, hon käkar julklappar och är bäst i världen.
Jag uppfann ljuset och är en äkta vithyad svensk som bytt kön till kille som alltid är "done".

Och nu har jag vart på gymmet och är så jävla slut i armarna från träningen igår + idag att jag kan inte ens knäppa upp min egen BH!!!


Kommentarer
Postat av: Jejja

hihihi ÅÅ tack Anna :)

2009-11-19 @ 21:59:25
URL: http://jjennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0