Nu tar jag din oskuld och går


Helgen blev ba awesoome med lite av varje och ingen läxa!
På fredagen mös vi till det hos Jejja med hela fullbordade syjuntan, idol och godsaker.


På lördagen tog jag sovmorgon, städade ur lägenheten, åt ett internationellt hemmagjort julbord med cykelgänget och hela stora familjen i huset ett kvarter bort. Drog på en, för min del, lite weird 91-förfest med Megha&co tsm med Nanny. När dom drog ut på krogen så vandrade vi två små 92or vidare på nattlig promenad med Alma som slutade i en lägenhet med lite tabascopartyy... HOH!

Idag, söndag skulle vi dock upp 7.30 för att återigen befinna oss i huset ett kvarter bort där det var dags för det årliga 1a adventsfikat.. så slitna, trötta och skabbiga gick vi dit, åt lite mer, såg Harry potter 6. 1 minut efter att den slutat var jag påväg mot biomörkret med Alma, Frida och Amanda för att glo New Moon i 2h och den får ett klart godkänt av mig ! Hej skärmfreaaak! Ajja, nu ska jag ta tag i kvällen, börja packa upp mina flyttlådor och käka tjockpizza med familjen.. ja, nu är jag hemflyttad på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Alma

Åh, välkommen tillbaka till Fogdevägen!

Det är nästan på tiden att jag också kommer tillbaka, eller vad säger du?

2009-11-29 @ 21:12:44
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

fan vad tråkigt du.. "/

2009-11-29 @ 22:38:29
URL: http://luna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0