Må så ske kamrat



Gissa vart min dag har spenderats?? RÄTT, sängen! Som vanligt. Underbara lilla säng på 80cm, här kan man hänga hela dagen. Vaknade vid 11.00 kände ingen lust till att kliva upp... låg kvar till 15.30 och chattade förfullt, människor är allt bra intressanta figurer. For iväg och städade hos farfar men 1h senare var jag tbx i min säng med nya människor  i chattrutorna. Idag är jag glad jämför med igår, "jag vet att livet går vidare i samma takt ändå".. haha, Vi kör på den och blickar framåt. Imorgon är en ny dag med nya tag, imorgon flyttar vi till Mimer, imorgon startar vi ett nytt litet kapitel som jag ser fram emot att leva. HOH! Mina kamrater, vi är starka, självständiga och självsäkra människor, NU kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0