Life's a bitch, then you die

Sen kan man ju se det ur mer positiva vinklar om man vill. Det gjorde min lilla pluttefarfar som vi idag såg för allra sista gången någonsin. Det var både läskigt, jobbigt, hemskt och obegripligt att se honom ligga där stel och vit i kistan utan sitt glada visslande gubbansikte.. lär ta ett tag att smälta. Annars var det en toppendag, vi busade till det i korridoren och fick skäll av Marianne vilket gjorde det hela ännu roligare. Jag gillar mina busisar!!

Har just sett gårdagens Paradise Hotel.. "vem tackar nej till gratis underhållning och snusk på vanlig kabeltv(dator för min del)" haha så sant som det är sagt! Men nu ska jag ta tag i PDL:en och invänta min hunger.. över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0