Klagomuren

* Min syster har en hjärntumör
* Min nuvarande icke vän sa upp kontakten med mig
* 2 dagar senare dog Farfar
* Min cykel blev stulen
* Mina vänners vänner dog
* Min 3dje dator pajjade för andra ggn
* Sista månaden i egen lägenhet
* Mamma upptäckte ölbukarna :O
*
Jag fyller 18 om prick 2 månader men har övningskört 1 gång!!
* Det är kallt på skolan varje dag
* Vi har minst 5 prov att se fram emot innan jul
* Jag har en grymt stökig lägenhet
* Jag har en massa odiskad disk att diska
* Jag har inte koll på ngt alls
* Mitt liv är en jävla röra..

Ikväll känner jag att jag har rätt att få klaga och vara less på livet men imorgon, fredag ska jag tagga till och va glad!


Kommentarer
Postat av: Idis

KRAM!! Du är bäst!



Säg till om jag kan göra något, du är alltid välkommen oavsett vad och när!

Kramar i massor

2009-11-21 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0