Remember remember the 5th of november


Idag hade vi en fin minnesstund i aulan för Niclas och jag var ingen sten utan känslor utan tårarna rann på mig precis som på alla andra. Det är inte rättvist någonstans att folk ska försvinna och alla andra tvingas leva kvar.. Det är mkt som tar sig ur mitt liv nu för tiden, killar, vänners vänner, farfar och idag blev min röda racercykel stulen :( . INTE OKEJ! Men vi får leva vidare, leva för andra, leva vårt liv, köra försiktigt, låsa cyklarna, visa och tala om att man finns där i vått och tort och bara se till att skapa en jädrans massa minnen tillsammans. Vi kör på det.. snart är det jul ju, då myser man som mest!!


Sist men inte minst.. Grattis Kevin!!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klockrent inlägg. Godnatt Pinglan, I löv you!

2009-11-05 @ 22:06:24
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Det är så sorgligt!



Fint att du stack in det där med julen dock XD

2009-11-05 @ 22:47:01
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0