"Hon borde lära sig att proritera rätt saker"

Klockren komentar från Ron Weasly, en av mina underbara idoler.. jag har faktiskt några, kanske skulle ta att räkna upp dom ngn dag.

Idag var vi iaf lediga och 1h efter jag vaknat tog jag mig till Stael på min ÅTERFUNNA röda racercykel! Vi hade planerat in plugg och att epilatisera (vet inte vare heter?) mina goa och håriga ben... Vi lyckades faktiskt till viss del... vi kom t.ex fram till att jag ska gifta mig den 20 Juni 2020 enligt mitt äktenskapsförord och nu är mina ben lena och fina.

Sen fick jag äntligen träffa min Plums OCH min pys... han är sötast och bästast i världen och läste högt ur ettans Läs-bok.. "Var är min sko? sa Olsson". Vi såg också Harry Potter 1 dubbat på svenska... klockrent, supertöntigt och alldeles underbart!!

Vad kan man nu tyda utifrån min dag? JO... jag har knappt pluggat alls! Jag kan inget och vi har prov på fredag! skandal! Fail. Allt hänger på imorgon och lär jag mig inget då är jag kööörd.

Annelies reaktion: "Ulla håller, Jag slår!" ... om ni förstår? ;D Go Mammorna!!

Det låter som de i lägenheten brevid mig har sex, men jag tror fakiskt att det är deras hund.... Inga komentarer!

Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAHAHA.



Och hejja mammorna!

2009-11-12 @ 19:52:19
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: cajs

jag är imponerad, hur blev resultatet på benen? :D

2009-11-13 @ 00:07:44
URL: http://sjogrennyberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0