"Hälsan för halsen, Bronzol"


Så gick min älskade lilla pluttefarfar bort inatt, jag har liksom inte fått nåt tecken på att det kan vara sant än så hittils tror jag knappt på det, men då jag väl står på tröskeln till det gröna huset med den vita volvon så kommer jag fatta och attackeras som en bomb. Han är någon som liksom alltid har funnits där några kvarter bort, spridit glädje, höjt stämningen på högtiderna och alltid tackat glatt för alla smörknivar han fick på jularna när vi var små och trodde vi hade bra fantasi. Han hör till, så är det bara! Han skulle ju fylla år om 3 dagar!! :( Må du vila sött i all oändlighet!

Mkt död under loppet av en vecka och människor som lämnar ens liv sådär poff. Jag är inte bra på sånt! Och att möta andra människor i sorg är inte min grej alltså.. jag lovar, jag kan typ börja skratta för att jag får panik och inte vet vad jag ska säga eller göra, såna reflexer är inte bra på nåt sätt!

 


Kommentarer
Postat av: Idis

Du är jättefin Anna och jag tycker du är duktig på att hantera när människor försvinner ur ditt liv!



Känner samma som dig, det är så svårt förstå att han gått bort. Det är nog, som du skrev, först när man står där utanför hans hus som man förstår... och det är då allt kommer.



Jättekul å se dig idag! Har inte haft så trevligt på länge som på middagen!! :)



Massa Kramar

2009-11-03 @ 23:29:09
Postat av: Alma

NEJ vad tråkigt!



Pussar och kramar

2009-11-04 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0