Glöm inte bort att du är värdelös

Denna kväll, värdelös! Jag, värdelös! Tvätten, värdelös! Disken, värdelös! Mobilen, värdelös! Jag, värdelös! Plugg... värdelöst! Datorn, värdelös! Tankar, värdelöst! Jag, värdelös! Tystnad, värdelöst! Önskningar, värdelöst! Längtan, värdelöst! Jag, värdelös... eller har jag nämnt det?

Så känns det ikväll. Nej jag orkar inte va positiv.. inte just nu. Kan vara det imorgon, då är vi faktiskt lediga då kan jag ha tid till det.. men inte ikväll. Jag saknar min Plums... vi har inte setts på 5 fucking dagar!! skandal! Nu ska jag moffa choklad och fortsätta vara negativ..

"Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
Som du sa
Det är dags att dra.."


Kommentarer
Postat av: Idis

Anna, Du är BÄST! Älskar dig! KRAMAR!

2009-11-11 @ 11:38:04
Postat av: Idis

Du är INTE värdelös, Du är BÄST!



Älskar dig!!

KRAMAR!

2009-11-11 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0