En dag spådd att misslyckas

Fredag den 13nde... otursdagen, Burkar dock inte riktigt stämma för min del. Fast idag var väl något mellanting.. ingen direkt otur men ganska trist i längden. Har trott att det var måndag hela dagen och ingen har lyckats övertala mig ngt annat heller så jag går fortfarande omkring och tror att jag har en tråkig vardagskväll med läxor framför mig. Men så är ICKET fallet för ikväll taggas 2 födelsedagsfiranden efter varandra. först blir det party i mitt andra hem med Nanny&familj och sen party hos Frida med hela syjuntan.. här fyller dom år på rad vettni.. :D. Fredag hela veckan!! Lev nu helgen och försök att inte frysa ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0