Det svänger ju Kung Louie

Igår 10min efter jag skrivit klart mitt inlägg fann jag mitt skafferi alldelest tomt, okej att de tog sängen,men maten? Då gick jag i taket på, på riktigt (100 andra anledningar inblandade)! Tur att ingen annan människa var i närheten för den hade legat grymt illa till. Fick lov att ta mig till huset, var arg som ett bi, alla hatade mig, jag hatade alla, det skreks och nej... tror ingen riktigt blev så taggad på att jag ska flytta hem :P. Men nu ska jag snart dit igen, drar på mig ett leende, käkar middag och sticker sen till Jejja som firas 17år en vecka i efterskott med syjuntan, bra plan!

Idag bjöd Mimer på grillad koorv utomhus! Awesoome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0