Kom, så ruttnar vi ihop

Bara Nej! Den känslan vaknade jag med i morse då klockan ringde, när jag gick upp 1,5 timme senare kände jag samma sak.. och nu, 10 timmar senare känner jag fortfarande precis likadant. Nej nej nej nej. Jag vill inte! Jag vill sova. På riktigt. En hel natt. Längtar till jullovet då ska jag ta tag i mitt liv och göra ingenting.

Idag är egentligen en dag jag borde tagga... kort skoldag, träning oooch, KONSERT, HALLÅ?? LARS WINNERBÄCK, min man min myt min legend, LIVE på en scen, och JAG ska dit. Men var är taggen? Näe, detta är inte okej. Och nu har jag inte längre ngn säng, min lägenhet ser väldigt tom och tragisk ut.. det är flyttkartongerna som tar störst plats :/

NÄ! NU SKA JAG STYRA UPP, HITTA MIN TAGG och SE MANNEN LIVE!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer känna: Jaa, ja, ja! När du kommer hem :D

2009-11-26 @ 17:08:48
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0