Mer av dig

"Men älskling flyg till mig, jag vill att du ska se
att det regnade idag och jag tackar dig för det!"

Idag är en regnig grå måndag i norra sverige och idag gjorde umeå sin största elevflytt någonsin. Jag var en av dom och kan meddela att det inte var speciellt på något sätt alls.. skolan var förstås fin och maffig, (men vilken lokal är inte fin jämfört med draggen!?) Det påminde mkt om Hogwarts och jag kommer leka Harry Potter varje dag, partyy! :D. Vi fick sluta tidigt och efteråt gick jag lös på gymmaskinerna för första ggn på ett halvår, det var tråkigt.. sen for jag hem, drog på mig pyjamasen och bosatte mig i min kära vän sängen där jag fortfarande sitter och planerer att glo Sex and the city och om jag inte minns fel så har jag Mango Sorbet i frysen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0