Amanda a.k.a Tå

Amanda ville ett eget inlägg ha så det är vad jag ska ge henne idag. Det får dock bli ett som rimmar för annars blire lite seriöst!

Amanda Stael en sån som alla vill ha, glad, knäpp och alldeles helbra. Hon kan såntdär som ingen annan kan.. typ gå in i en hundlucka bak och fram. Nej nu låter hon lite utvecklingsstörd men det är inte sant och hon brukar till skolan bli körd. Hon busar och skrattar och går i falsett, äter så det brakar men bara tills hon blir mätt. Tjock är hon inte utan snarare tvärt om, men dödar nån henne för kroppen ska jag FAN GE DOM!!! haha detta sög bajs och blev totalt värdelöst, men jag hoppas det duger och jag lovar, hon är söt! Pussbajs


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har fått sjukts en gång hörru! Men du är bra söt du med.

2009-11-18 @ 14:36:28
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

HAHAHAHA, fiiint!

2009-11-18 @ 18:28:28
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0