1,5h på gymmet

* Såg en skitsvettig biff som skulle sätta sig i bicepsmaskinen och såg ut att ladda asmkt så jag trodde han skulle ta sådär töntigt tungt som ingen egentligen klarar av. Sen drar han igång med endast två små sketna tyngdplattor och jag som va extremt inställd på att få se nåt överaturligt var alltför nära på att asgarva och fick lov att gå därifrån.. Dagens bästa!

* Slog i knät ashårt men låtsades som ingenting eftersom 3 pojkar satt i maskinerna mittemot och iaktog..

* Blev kär och "råkade" nudda hans rygg! :O

* Kom på mig själv med att mima till musiken och slutade genast

* Ägde en kille i snabbhet på löpbandet utan att han visste om det

* Fastnade med väskan i cykeln mitt i gatan och kunde inte röra mig så bussen tvingades vänta och jag fick en sur blick av busschauffören..

Det var dagens gymhändelser det.. Råkade nyss sätta igång brandlarmet när ja stod och lagade min sena middag och trodde jag skulle dö.. men nu vet jag iaf att det fungerar och kan sova tryggt framöver. Idag köpte jag kiwi.. såg aldrig att det var så många som det var,, nu äre ba till att moffa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, du är knäpp kära du

2009-11-09 @ 20:33:45
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: cajs

sådär spännande var det inte på iksu :O

2009-11-09 @ 20:47:29
URL: http://sjogrennyberg.blogspot.com/
Postat av: jullan

hahaha jag vill höra lite mer om rygg nuddandet imorrn ;O

2009-11-09 @ 21:44:28
Postat av: Alma

Hahaha skön 1,5 gymtimme!

2009-11-09 @ 21:59:11
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0