You had me, you lost me

Blabla blabla blabla...damdaa, trallalaa, swooppidoo, nanana. True story, true story. To bad. nanana. swooppidoo.

Nä men snart är är det sommar, då ska vi leva livet minnsan. Jobba på dagarna, ha kul på kvällarna. Asparty. Jag är sjukt taggad. Det känns som vi har haft ett litet sommarlov nu i 5 dagar, jag har just börjat vänja mig vid ledigheten men så börjar förstås skolan igen...och den har ju inte lite att bjuda på, tvärt om. Nationella hit, Nationella dit, novell där, Nk-prov här osv... och allt händer typ under 2 små veckor. Hettttts.

Kom iaf nyss hem från stan där jag idag spenderade 3h med Angelica, vi strosade runt bland affärer och pratade på. Gjorde ingen som helst nytta alls. Men det var trevligt....fast resten av veckans alla timmar måste jag verkligen fokusera.... skola skola skola. Snart är det över. Jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0