You call me a stranger

Idag är det söndag, jag har inte söndagsångest...undra varför!? veckan som kommer borde bli rätt tuff med novellinlämning, ULSredovisning, matte nationella!!!!, osv. inte kul.

Så vad jag har lyckats med idag?

Suttit flera timmar framför datorn
Nästan skrivit klart min novell
Nästan ramlat ner för trappen
Inte ätit någon lunch
Ätit  2 ägg,skorpor och 2 kex
Varit ute och sprungit till mina westlifelåtar
Trott att lungorna skulle gå sönder
Pratat med mig själv
Dansat Excited-dansen
Glömt bort tiden
Älskat blåsten
Pratat i telefon
Sjungit högt och falskt

Och ja....ungefär det. Vilken partysöndag!!! haha nej inte direkt. Men den dög, helt klart. Och än är den inte slut utan klockan 19.00 så väntas både Nanny och Megha och vi ska väl ba babbla på som vanligt skulle jag tro. trevligt trevligt. Och sist måste ju ba säga att jag gillar mina nya fina läsare som verkar hålla sig fast. Vad kul att ni hittat hit, hoppas ni trivs, sett er i soffan därborta och ta lite av godiset så ska jag dra mitt liv för er varje dag xD. Pussbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0