Film på tv tack

Varför har dom typ slutat att sända filmer på tv!?? jag bara undrar liksooom. Även typ under helgen. Det är fett onödigt. Jag är inte en av dom som äger massa sånadär femtusen pluskanaler med typ en kanal för varje tvprogram, men jag skulle gärna vilja att det gick en bra film då och då på en normal kanal som 1an, 2an, 3an, 4an eller 5an. Förut gick det typ i överflöd i filmer, så många att man hade svårt att välja vilken man skulle se. Och nu är det ytterst sällsynt att det går en bra film på en bra tid under helgen. Inte för att jag brukar ha tid med att se filmer på helgen med det skulle ju vara trevligt att iaf ha som ett alternativ xD. Högst onödigt tycker jag.Vars ska världen ta vägen?? När det inte längre går filmer på tv så börjar man ju undra... xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0