weeeird

Jag har typ inget blod i antiktet, det är alldeles..... mystiskt. Och nyss föll mitt huvud genom händerna. Sjukt. Jag kanske har fått samma virus som min bärbara dator fick idag. Hemskt i sånafall. Mina datorer är rätt duktiga på att tajma mina stora svenska arbeten. Förra gången gick den sönder samma kväll som analysen skulle vara inlämnad och nu bara 2 dagar innan novellen ska vara klar och  jag har massa kvar att skriva. Men som tur var hade jag hjärnan med mig denna gång och sparade novellen på ett usb, så den har klarat sig, tack och lov. Nu äter jag lite mat för att försöka återfå mitt normala ansikte och hoppas stort på att det kommer fungera... håll tummarna med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0