Wake me up before you go go

Jag har grym träningsvärk i låren ...vad det beror på borde vi egentligen inte ta upp men det har nog nånting att göra med upphopp och brännboll. Otränade jävel. Var det inte jag som skulle ta tag i träningen för ett tag sen!? Men jag skyller på skolan, den tar över!

Igår hade vi iaf en trevlig kväll hos Rebecca, vi sjöng/skrek väldigt fint, skrattade åt allt möjligt, botten uppade äggkoppar, pratade och skvallrade osv. Och idag är jag hes...faktiskt, brukar inte bli det och var inte det igårkväll men så kan det gå när man "sjunger" lite för högt. Det är inget jag klagar på, tvärt om...det är ju kalasparty att vara hes, ska bara ta på mig ett par hotpants, pushup-bh, ett linne, sjunga någon mystisk sång och sen blir jag nog sääxxigaast i världeen. yeey. 
   


   


Kommentarer
Postat av: Frida

omg vad är det gröna :S :D :D

2009-05-09 @ 12:47:24
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Haha du är söt! Snygg förstabild :D

2009-05-09 @ 17:13:40
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0