Vilse i pannkakan

 

Juventus nya tränare heter Ferarra höde jag på radio... så jag kom på en fin liten ramsa om honom:
Tja jag heter Ferarra
kör en ferarri och
ska till min mamma
och käka sparri(s)

Fantasifullt, eller hur!?

Ännu en solig dag... vi satt ute och stekte på lunchrasten precis som alla andra och på ULSen hade vi en fin liten tipspromenad i noliaparken. Första nationella provet i spanska var väl inge vidare svårt och jag la faktiskt inte till några svenska ord på "uppsattsen" denna gång... det bådar ju iallafall gott....tror jag xD. Väl hemma har jag lyckats med rätt mkt utom med att plugga NK. Jag har sett  halva sex and the city-filmen, stekt plättar, pratat högt för mig själv, sjungit, vandrat med Nanny, snackat bort 1h i telefon med Angelica osv osv...som sagt, rätt mkt men inte NKn, som jag nu sitter och tittar på men inte tar in något. Och  mamma sitter och tittar på nå danskt tvprogram här bakom där skriker som dårar. rätt kul att lyssna på fakiskt...ajja nu ska jag ägna mig åt läxa.. tagga matte nationella imorgon då...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, sorry bruttan! Kanske en annan gång :)

Jag gillade ramsam, riktigt klitshig!

2009-05-18 @ 20:52:33
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ramsan :D

2009-05-19 @ 11:01:54
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0