Vi gjorde Nordmaling

  

   
  
      

1. Vi gick till havet
2. vi gick längs havet
3. Vi käkade 2 feta och goda pizzor
4. Cajsa är 2 cool 4 school
5. Vi lekte
6. Vi gungade och sjöng
7. Vi blev vän med leksakerna i vagnen
8. Vi hittade ett par som parade sig
9. Vi fastnade sen för några kinesiska tatueringar
10. Så vi gick hem till Marica och tatuerade varandra
11. Epa... så äkta Nordmaling
12. Jag körde moped för första ggn i mitt liv!

Ja...en dag då 3st umebor åkte 5mil för att göra Nordmailng. Värt? Oja. Jag blev kär i den lilla staden, det skulle lika gärna kunna vara en stad man ser i små söta sommarkärleksfilmer. Som ni såg så har vi nu varsin tatuering på samma ställe, en med det kinesiska tecknet "Hot" en med "cool" en med "sword" osså jag med "Buddah" + nån snitsig grej nere på vristen. haha, nä men det var en rolig dag och borde göras igen :).

Väl hemma så dansade jag och Nanny bugg/foxtrot med mamma och hennes kompis nere i vardagsrummet....jäävlar vad det svängde! ;) Fast sen såg vi älskade Dirty Dancing och med ens så kändes våra kunskaper väldigt små...  men vi taggar buggkurs och bara om ett år så sätter vi nog också klackarna i taket på logdanser här runt om i trakten =D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt :) :)

Du jag hakar på er på Kulturnatta, när åker ni in :) ?

2009-05-23 @ 12:25:26
Postat av: Frida

ojdå! Det förra var från mig :]

2009-05-23 @ 12:25:53
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: great:)

2009-05-23 @ 12:43:53
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0