"Men vem rider hästen så hårt!?"

"JAG"

Idag var jag duktig. Idag har jag läst NK, skrivit idrott och varit ute och joggat. Tänkte liksom att det skulle vara skönt att fara ut eftersom det var molning men lyckades såklart tajma minuterna då solen precis tog sig fram och molnen helt försvann. Så det blev en äcklig joggingtur ute i solen och värmen men jag överlevde och kände mig som vanligt lite småstolt när jag kom tbx. Emy och jag ägde fett på att laga middag, proppa i oss maten och sen cykla racer till lägenheten för att möta upp hela lindehellshögen som skulle med till teatern. Den var bra och jag är kär. Det är fint. Men det pirrar inte. Ingen riktig crush. Bara tillfällig. Och efteråt gick det såkallade cykelgänget lös på Guitar Hero world tour, vi skulle lätt bli kända.

Haha jag äger så hårt... humor verkligen. Förut satt jag och tränade puppy eyes i spegeln för mig själv så jag kan visa Marica imorgon och nyss lyfte jag armarna och sjöng så att tandborsten ramlade ner på glovet. Oerhört kul. jag gjorde just Jesper social, awsoome, jag äger!! Nu ska jag fortsätta borsta tänderna lite mer fokuserat, pussbajs.

"jag kunde fått en ryss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0