Vars ska vi sitta?

Min kväll var sjukt död och Nannys likaså, så vi bestämde oss för att ta en promenad till konsum och köpa en glass. Det satt riktigt fint och vi var båda så trötta och virriga i bollen att precis allting blev roligt och helt plötsligt tappade nanny sin Daimglass rätt i backen, ni skulle hört ljudet när den landade,hahah,fick ett såndär skönt skrattanfall från magen igen. Fast det slog faktiskt inte Jerrys fall som var så sjukt underbart så det finns inte!!! Haha nä men det var en väl behövd promenad med frisk luft och partyhumör fast vi egentligen mådde bajs. Jag taggar morgondagen då vi slutar klockan tolv och sen bär det av till frisören där jag ska förvandla mitt hästhår till förhoppningsvis någon sorts repris av åttans krull. Nu ska jag sova, och här kommer 2 bilder från min dag, en på Karlsson som lekte Harry Potter och en på Nanny och sin tappade glass.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

svar: jamen visst är jag :D xP Haha ja jag också :D sjukt tönt-söt serie =]

2009-05-14 @ 09:59:13
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0