Valborg, kaos på stora torget..

Valborg, fullt ös säger jag bara. Grillmiddag med mor och far och upptaggning i lägenheten tsm med Nanny och bra musik. Vi mötte upp Angelica och Marica på stan cyklade runt, Nanny på sin cykel med mig i barnstolen & de andra 2 på min cykel, shit vilken syn alltså xD. "Förfest" hos Jonas där vi pajjade en stol och lyssnade på massa prat, sen drog vi därifrån, vidare in till city och mötte upp Sara och Hanna och sedan bar det av i barnstolen ner till Kajjen där vi träffade på Jerry, Jesper, Marcus mfl. Så resten av kvällen hängde vi där nere tsm med dom och sprang omkring, töntade oss, värmde varandra och busade på. Helt klart en rolig kväll/natt som slutade hemma hos Nanny med skräckfilm (Charlotte kommer Charlotte kommer) te, och rostade mackor, dock ingen majbrasa "/.

Såhär 1 maj med sol och lediga människor så är de flesta ute och fixar med sina altaner, krattar löv, solar osv. Och härifrån mitt öppna fönster på andra våningen ser jag allt som händer där nere och det ser rätt lockande ut, så jag ska nog ta mig ut genom dörrren jag också och joina resten av folket runt om på våra kvarter :).

  
Extremt dåliga mobilbilder...

Heta hunkar?

Kajparty xD

jadu?

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

tack så mycket anna :D

haha, sköna bilder :D

2009-05-03 @ 13:29:50
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0