Svenne banan

 En lugn skoldag, utan huvudvärk. underbart. Spanskan dög, Engelskan var chill och på kommunikationen hade vi charader...great. Sen bar det av till stan och jag må nu vara nyfriserad med kortare och tunnare hår....vet inte min egen åsikt än. Blev klar 13.30 och 20 minuter senare låg jag ute på bron och stekte med spanskaboken och en skål glass. Så skare va, sånt gör en kort dag bra!! Nu efter ett somvanligt toppen Sex and the city avsnitt så ska jag fortsätta plugga spanska och lyssna på Lilo&stich-låten och senare iväll blir det ännu en kvällspromenad med Plumsen...det är lite av våran grej vettni xD.


 

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

jaa, när solen tittar fram blir alla glada :D

2009-05-14 @ 18:56:02
URL: http://lunaah.devote.se
Postat av: Alma

sv: Jaa! "Running up that hill" är värsta känslan! Då var man asnervös och stod där bakom tyget vid scenen och förberedde sig mentalt att gå in och köra medley! Åååhhhh

2009-05-14 @ 23:44:39
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0