It's quite alright

Nu är jag less på spanska och vill inte plugga något mer everrr!!!!! Jag slår vad om att jag inte lärt mig någonting alls idag och att alla dessa timmar varit förjäves. Och man blir typ smutsig av att ligga ute i solen och bara sola utan att röra sig så mkt. Iallafall jag. Osså luktar man som om man legat ute på en strand hela dagen..... hur kommer det sig tro? någon som vet?

Har suttit på mitt rum med öppet fönster och spelat på min ostämda gitarr för hela kvarteret.... vågade inte ta ton och sjunga med i låtarna utan det skonade jag dom ifrån.....de som nu lyssnade xD. Haha ah nu ska jag iaf gå ner till duschen och skölja bort denna mytiska strandlukt.

9/6 2008 21.55
"Men ajja, som tur är så har vi ju fått några toppen minnen från de
senaste veckorna så det är dom jag får leva på och nöja mig med =)"


Haha jadu, det skrev jag i Juni förra året efter alla våra underbara veckor som vi haft från Maj och fram till dess... och nog har jag levt på de där alltid.... det är ungefär så jag har tagit mig fram under det här året... tänkt så det kan bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0