Gråa dagar skyndar aldrig på

"fängelset"

Nä nu är jag läss, igen...  händer rätt ofta. Men skolan tar ju död på en fast man för det mesta sitter och inte gör något. När vi äntligenfick sluta idag känds det ungefär som att klockan var 20.00 och att vi just blivit släppta ur fängelset. Haha men dagen var ändå helt okej, vi strosade omkring i korridorerna, sjöng i klassrummen, blev stoppade av polisen för att vi skjutsade på cykel och uppdaterade skvaller på frasss. Ba najjs. Skulle gärna bara sätta mig ner och apslöa heela kvällen men tyvärr, det får jag inte...novellen och matteboken väntar på mig. Förövrigt så är fåglar sjukt läskiga på nära håll....har varit nära på att bli attackerad 2ggr idag plus seglande fåglar rakt mot mott fönster....hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0