Vart tog elden vägen?

Mitt ansikte mår lite bättre nu, känner mig lite mer levande. Inte så död som när det inte fanns något blod där i.

LARS WINNERBÄCK är mannen och hans låtar kan man aldrig få nog av. Varför kan han inte bara pallra sig hit och ha en utomhuskonsert på Nydala en varm sommarkväll i Juli!? Det ligger helt seriöst på min topp 5-lista av önskningar och har gjort det enda sen 2006, det är faktiskt länge och jag tycker den önskingen borde gå i uppfyllelse!!!!

Vuxna och deras samtal är ofta väldigt underhållande att lyssna på, har redan fått höra några partykomentarer från pappa och Miles som just nu sitter där nere och mixtrar med min virusdator och jag hoppas på att få höra fler under kvällen.

Mamma liknade min gång med extremt fulla fyllegubbar som dricker dag ut och natt in. Men jag kan inte rå för min extrema träningsvärk och tar liksom ett trappsteget i taget nivet...det är sjukt komplicerat för hjärnan och tar oerhört lång tid, men vad ska jag göra? det gör ju ont.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja altså Lasse the man! Han MÅSTE komma hit snaaaaraaaaast!!!!



svar: haha jaokej, sjukt grönt :D

2009-05-09 @ 17:56:03
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0