Make a sound

"Har du lyft luren?
om inte, gör det nu!!
Jag pausar på 6 sekunder.
Du får några extra sekunder
men det är bara några få."


Jag fastnade för ett sånhär helt världelöst ordprogram på 7an och hur dåliga kan folk vara egentligen!? Ett djur på 3 ord, jag är asbra och såg på en sekund att det skulle vara säl... sen gick det typ aaslänge och man fick t.om S som första bokstaven, och sen vare nån pantad tant som ringde in och gissade på mink!? Hahah  vafan, hur dum får man va liksom?

Igår natt vid 02.30-tiden gick jag ut på våra små gator endast i klänning och ballerinaskor och dansade runt och hade en musikal för mig själv...det var typ hur härligt som helst med den lilla dimman som låg över Umeå  och inte en männsika var utomhus....bara jag och gatorna, det kändes som sommarlov.
Aja, idag ska vi iaf göra Nordmaling, yeey och om 2h bär det av så jag borde ta mig upp ur sängen, skriva lite tal och sen städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0