Weee weee weee



Hahah, va tycker ni? Stiligt eller hur!? ;) Så snygg var jag idag när pappa tog med mig på en motercykeltur runt Kassjö, Hissjö, Tavelsjö och massa andra småställen utanför Umeå. Det var fett kul men när det gick sådär mot 100 km/h och eftersom min hjälm var lite förstor så kändes det ungefär som att mitt huvud skulle blåsa av om jag inte pressade fram det i motvinden. Haha, det skulle inte förvåna mig om jag har träningsvärk i nacken imorgon xP. Annars så har min novell fått en helt ny story och "Sagan om den ensamma bögen"  är helt raderad och borta ur tankarna. Skönt. Och de 20 minuterna vi hann höra från Waldorfkören var mkt fint, lite humor fanns gömda bland alla elever också, haha...jag hade iaf kul xD. Nä men nu ska jag dra mig mot huset och hinna latja lite med Johannes.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha cooling ;):D

2009-05-05 @ 10:17:25
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0