Thank god it's onsdag


Äntligen onsdag... idag efter vårat NK-prov som jag förövrigt är sjukt körd på så får vi en fin liten långhelg. Denna långhelg är rätt uppbokad men jag taggar eftersom inte ens hälften består av läxa, hur otroligt det än låter så ligger plugg endast på femteplats av göra-saker. Ikväll blir det Grubberevyn med tjejsen, imorgon heldag med Emy och Nanny som avslutas med en teater på Waldrof, på fredag bär det av mot Nordmaling och på lördag taggar vi Kulturnatta!! Det är inte direkt någon "Maj 2008" men det duger, helt klart =). Vad säger ni, ska vi fara och se våra norska vänner i Salangen möta Tromsdalen "imårra klokka 19.45"!? Haha, söta killar detdär...eller är det språket som är sött kanske? xD Nu ska jag kleta in ansikte i smink och sen dra mig till skolan, so long freaks :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0