Thank god it's friday


Sötbusisar


Äntligen fredag och helg. Kommer dock inte kunna njuta så mkt av ledigheten med tanke på läxhögen som ligger på mitt golv. Blääääääääää. Aja, dagen var iaf gó och vi busade omkring som vanligt i korridorerna och på lektionerna. Jag var ascool och varvade på brännbollen... helt sjukt.....not...haha nämen jag har typ ingen skrivfantasi idag. Nanny och Sara(&även jag ett litet tag) blev förföljda av läskiga gubbar på stan...usch,det var faktiskt läskigt på riktigt. Undra vad deras mål var, jamenar man kan ju som inte kidnappa 3st tjejer mitt på stan inför typ halva Umeå..nej... låg IQ på de där gubbarna. Och jag kan meddela er om att jag tror att denna dator kommer kolappsa rätt snart.... den låter och tangenterna är typ cp, och jag har haft i en sketen liten vecka!!!!...jag hatar datorer. Idag har de premiär på grubberevyn!! Åhhhh jag vill jag vill jag vill jag vill vara med och stå på scen och dansa för allt vad man är värd. Tänk så kul!!! Lev helgen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0