tattoo


Jag har lyckats lura rätt många med min cooola tatuering på vristen, fast alla kom på det efter några minuter. Eller alla utom pappa... om inte mamma har sagt något så tror jag att han går på det fortfarande. Och hans reaktion? ingen. Han var bara hur lugn som helst och frågade vart jag hade gjort den och hur mycket det kostade. Kanske skulle sattsa på att göra en riktig...blev typ lite sugen faktiskt. Fast det skulle då vara ett annat motiv på ett annat ställe på kroppen... det är iaf ett som är säkert.

Dagen har sprungit förbi sjukt snabbt och mitt tal är ännu inte färdigt eftersom jag pausade 2h och umgicks lite med Emy och Nanny (de två cykelgängsmedlemmarna i 100% orginal). Men om jag har tänkt följa min plan som innehåller en joggingtur, dammsugning och film-tittning så måste jag nog lägga på ett kol xD. see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0