Speech LD, speech

Och bara för att jag har lämnat skolans lokaler så går tangetnerna lös igen.Great. Får kanske gå dit och gråta imorgon istället ifall de fortfarande är störda. Idag började vi 10.00 och slutade 11.15, på de 75minuterna var vi nio tappra LDsjälar som genomförde varsitt tal på scenen inne i aulan. Visst det var lite pirrigt och nervöst i början men det gick ju typ toppen för hela högen så vi kunde alla gå därifrån stolta som tuppar sjunga högt att det var över. Och jag fick en fint  hyllningstal av amanda :}.  Sen blev det stan och fika på Station ... och jag har nu en gul bikini med en sån överdel som jag sa att jag aldrig skulle köpa... jag har visst gått lite över gränsen xP. Ajja, jag taggar iaf slutet av dagen då det blir fettostrips och film med Nanny the plums. Nu ska jag vara kvinnlig och måla naglarna...pussbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0