Smirnoffs kaffeblandning

Haha random, ingen som helst betydelse. Bara min egna hjärnas simpla fantasi.

Gissa vem som nu är inne på sin 3dje skoldator det här läsåret??
-Jo, Jag!!!
Jag hatar alla dessa mekaniska manicker som man inte någonsin kan lita på till 100%. Min förra hade jag haft i drygt två månader och sen pajjade den i lördags och det var typ inte virus som jag trodde utan nåt annat knäppt på engelska som bara de trötta datateknikerna förstår sig på. Det som är positivt med en ny dator är ju att den är så ren och fin...inga kladdiga fettfläckar och smulor gömda bland tangenterna. Men det är den enda...

Solen leker typ kurragömma bakom molnen och vädret har party för sig själv...regn, sol, moln, sol osv. Man måste ju som tända och släcka lampan hela tiden beroende på det. drygt.

Ajja nu är det 45min kvar till jag ska lata mig 1h framför tvn så jag ska jobba stenhårt fram till dess. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0