Smile, an ever lasting smile

 

Det ser ut som att jag får ta tillbaka allt det där om att läxor endast ligger på femteplats. Vi har åter igen en hel hög med grejer som ska vara klara till nästa vecka... en hel engelska rapport, ett svenska tal, ULS, nk, idrott och säkert nåt mer som jag har glömt.  Usch och fy säger jag bara. Men alla de där roliga sakerna står fortfarande på listan så det gäller bara att prioritera rätt och försöka hinna med allt så gott det går. Hejja hejja. Nkprovet gick helt åt pipsvängen, korsningsscheman är verkligen inte min grej så får jag G blir jag överlycklig. Annars var dagen rätt chill, vi satt ute och stekte på vårat hål och Cykelgänget kommer snart att skrivas till ett tal som ska utföras i aulan av mig. asballt jue. Och nu är det endast 2h kvar tills vi sitter i den gamla goa grubbeaulan för att titta på årets revy..... jag kommer dö och bryta ihop inuti, men ändå så taggar jag på nåt sätt, ska bli lite mysigt sådär. Hoppas också på att få Alma och Frida till att dansa revydanserna från förra året med mig =D. DET är heeelg for fuck sake!!! :O :O haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0