Service and repare


Jag hatar mitt rum på sommaren...det blir sådär sjukt äckligt jättevarmt och luktar instänkt hela tiden. Det går nästan inte att vara här inne och är man det så får man ont i huvudet efter en kvart. Såå inte kul!! Aja, dagen har iaf varit sjukt varm och som vanligt så har bron varit mitt place to be tsm med spanskan. Alma tittade förbi och vi tog oss en promenad till Jejja och Jonas och snackade bort en timme ute i solen...sen fortsatte jag vidare med Nanny till Kavntum där jag låste cykeln men hade glömt nykeln hemma...så det blev till att åka i barnsadeln påvägen hem, men det gick ju bra det också. Den är ju som lite av våran kompis och man sitter faktiskt riktigt skönt i den. Har ni tillgång till en så testa vettja ;). Nu ska jag antingen se Horton eller plugga spanska...

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha det där börjar bli din grej! Att låsa cykeln och lämna nyckeln hemma alltså.

2009-05-17 @ 22:23:04
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0