Screw them round the corner

Här sitter jag på engelskalektionen och skriver svenskanovell (håller mig verkligen till ämnet) samtidigt som jag lyssnar på gamla High school Musical låtar och det är jättefiiiint. Värsta minnena från åttan!! Jag vill se filmerna. Friiida min pumpa är ju hemma, så vad sägs om maraton snart? (a) haha.
.
Det känns som jag ska på stranden idag....måste bero på ballerinaskorna och solen...konstig känsla. Nä men jag var typ pigg i morse konstigt nog och hann t.om raka benen sådär typ klockan åtta men kom ändå inte försent till skolan. haha jag äger juu. Men nu ska jag fortsätta min novell och sen när lektionen är slut ska jag leka lite Gabriella Montez i trappan på väg ner =D. Haha Anna goes partyynörd.
"Ryan, were's my ocean?"

Kommentarer
Postat av: Frida

oja, maraton is on!

2009-05-05 @ 10:34:15
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0