Party like a rockstar

Förra året idag (30/5-08) hade vi våran sista idrottslektion ever då vi kastade vatten på varandra, på kvällen hade vi bal och jag hade en "sjuhelsikkes jävla fett ond" träningsvärk i låren efter att ha sprungit  coopertestet för två dagar sen. Och i förrgår (28/5-08) förra året var vi cheerleaders på killarnas DM-match mot Prolympia som de förlorade trots våran fetsatsning med högtalare osv. Fina minnen det där.

DAGEN!! Underbar. Ingenting förstörde den. Lika bra hela tiden, om inte lite bättre vid vissa tillfällen,men nu är jag så trött att jag skulle kunna somna var som helst när som helst. Mina ben har inte mkt kraft kvar och än mindre mina fötter som gör ont efter att ha gått i platta skor typ heela dagen fram och tillbaka överallt, men det är helt klart värt det. Yran, mini återträff av 9D, subwaymacka på kajen, mellanstadie disco på hartan med vild dans och söta små barn och tillslut nattmat hos Nanny där vi blev våldgästade av några fulla vuxna i en sjukt snygg bil. läskigt. Men dagen förblir i mitt hjärta och jag kommer leva på den hela helgen som förövrigt ska bli sjukt varm, tagga 29 grader!! Ajja, nu ska jag sova, bilder kommer när jag har vaknat. Godnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0