Paradiset

Kulturnatta börjar bli överskattat och det typ sög. Det enda som var bra var Crazy Bacon och mina vänner. Jag blev t.om lite ensam och borttappad mitt i vimlet mitt på stan där klockan 1.00 men hittade Nanny och Sara efter ett tag....sen fick vi dissen av alla vi försökte prata med!!!

Idag vakande jag upp till ett kvarter som levde om och förstod att det var bra väder....fast sen tittade jag ut och såg massa en massa moln som var påväg för att förstöra...så jag stannade inne :P dum. Men jag fastande för ett partyprogram på 1:an som handlade om ett gammalt par som varit gifta i 65 år och var asgoa. Han bakade en sockerkaka med potatismjöl och när han kom på att det var fel så svor han som fan. Och hon dansade runt för sig själv  i hallen med tapetrullaren. Ungefär som nya "The hills" fast det utspelar sig istället i svenska vildmarken.... haha underhållning på hög nivå.

Min dag är redan gjorde både på sms, tv och msn-hållet. Partyyy, nu ska jag skriva tal om cykelgänget ute i "solen" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0