På ett annat sätt

Jag använder hårspray så sällan att när jag väl känner lukten så tänker jag direkt tillbaka på Revyn och balen eftersom det är de enda gångerna jag typ någonsin använt det...eller inte på revyn, då vare bara alla andra runt mig. Men det är fint... fina minnen. För ett år sedan hade vi temavecka och dansade 8h per dag. Underbart!

Att ha nationella prov i matte istället för 2 timmars sovmorgon sög verkligen och medförde ingenting positivt. Hela klassen typ dog innan sista lektionen, alla var jättetrötta och hade noll energi i kroppen. Vi bara satt och ville långt långt därifrån, Och nu sitter jag iaf här hemma på min säng, är helt slutkörd, vill ha en stor varm bamsekram och vill se Dirty Dancing... men jag måste plugga spanska!! Är inte livet sjukt orättvist ibland!?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja altså revyyyyn!!! Vi måste fara och kolla till veckan =D

2009-05-13 @ 22:24:31
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0