Nä nu ä jag trött

Vi drog till grubbe och spelade några sjukt lama brännbollsmatcher innan vi tillslut gav upp och  plockade istället upp Emy och drog till lägenheten och typ halvdog framför tvn. väärsta partyykvällen....naat xD. Nä men det var typ det enda som behövdes för att göra slut på alla mina krafter. Är helt sjukt trött och har fett ont i hela kroppen, det sitter liksom på mystiska ställen man inte brukar få ont på....typ, under fötterna, på sidan just under höfterna plus typ resten av kroppen, så jag sitter helst stilla om jag får välja. Denna irriterande smärta beror typ på alla min långa promenader, korta kutningsturer och dåliga skor under gårdagen xD. haha så kan det gå när man är lite för "överaktiv" och inte ens kropp är tillräckligt vältränad. illa anna. illa. Men det är ba till att härda....får sova extra länge imorgon, det borde hjälpa med tanke på att jag vaknade pigg klockan 8.00 hos Nanny imorse och lär alltså behöva mkt sömn. Jag planerar vettni ;). Nä men nu somnar jag typ....godnatt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0