Minatangentergårmigpånerverna

Tittavaddomgör!!! Mellanslagstangentenfunkarbaraibalnd och enterknappen och "suddabort"knappen likaså...Sjuktjävlabajsdrygt. Imorgon skajag gåtill de trötta datateknikerna i N-korridoren och beklaga mig. Ska kanske dra till med några fejktårar också så domfatttar hur drygt detär!! Ursäkta svaningen och de ihopsatta orden... men jag kan somsagt inte rå för det.

Dagen sög...jag är sjukt astrött och vill bara gå i ide... men snart... snart är det sommarlov, bara att härda!! Men idag var det faktiskt inte lätt.. höll på att dö under många stunder (rimmet) men jag klarade det. Och jag vill gå på Hogwarts... tänk er att vara en liten trollkarl (häxa?) och gå omkring i de där mysiga stenkorridorerna med facklor hängandes på väggarna. Åh, fint. Dom skrattade åt mig när jag sa det högt!!!  Erkänn att det skulle vara väldigt trevligt!?När jag kom hem satte jag mig med en fet daimstrut, harry potter(kalla mig nörd (A)) och mina talkort ute på bron....sen gick jag i dvala.



Åhh, nu funkar tangentarna igen, gud vad det flyter på bra....det är ju rena drömmen. Nu ska jag gå i dvala lite mer...gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har nött ut tangenterna din lilla datanörd :)

2009-05-26 @ 16:48:23
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0